عطاف فى عيون اهلها
عطاف فى عيون اهلها
عطاف فى عيون اهلها
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عطاف فى عيون اهلها

قريه عطاف

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتدى يتناول اخبار جمعية تنمية المجتمع بعطاف برجاء عدم استخدام الأسماء المستعارة

دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
samir abo Elenain
المدير العام
المدير العام
samir abo Elenain

ذكر عدد الرسائل : 486

دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Empty
مُساهمةموضوع: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالأحد أكتوبر 24, 2010 2:39 am

دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة هذا العام ونرجو النجاح وان يتم الإعتماد التربوى لها
ويجرى الأن بالمدرسة تدريب على الجوده والمعايير القوميةدخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Ouuoo013
https://attaf.ahlamontada.com
محع ح
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر عدد الرسائل : 21

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالإثنين أكتوبر 25, 2010 6:30 am

جودة مين والناس نايمين
المدرسة دى..............................
اللة يرحم ايام زمان
مش عايز اتكلم علشان احسن حاجة ا\سمير بيعملها بيوقف العضو اللة يسهل لعبادة
احمد القطب
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد الرسائل : 209

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 3:08 am

مبروك ونسال اللة المزبد من التقدم والازدهار
samir abo Elenain
المدير العام
المدير العام
samir abo Elenain

ذكر عدد الرسائل : 486

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالأربعاء أكتوبر 27, 2010 4:52 am

وقف العضوية لإسأة الأدب ولم يحدث اعتراض على رأى أحد ولكن فى حدود الذوق واللباقة
ولو عندك اى نقد للمدرسة احب ان اسمع كى نتمكن ان نصلح من انفسناولكن النقد يكو ن سلبيات وايجابيات اما مجموعة المدرسين الأن فى المدرسة على كفاءة عاليه واخلاق وان كان عندك غير ذلك فياريت نشوف وربما تلفت نظرنا الى حاجات لا نكون حاسين بها
وجزاكم الله خيرا
https://attaf.ahlamontada.com
احمد القطب
عضو ذهبي
عضو ذهبي

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالسبت نوفمبر 06, 2010 9:30 pm

ان نطق السفية فلا تجب فخير من اجابتة السكوت
محع ح
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالأحد نوفمبر 07, 2010 7:41 am

سفية مين ياشيخ احمد شكرا على الاساءة وعلى فكرة بيقولوا عليك شيخ المفروض تبقى قدوة للناس وانا مش سفية علشان انا احسن منك ومن .................
وبعدين واحد زيك يتكلم فى التعليم لية انت كنت فاشل واصيع مخاليق اللة ودلوقتى مستخبى فى الدقن اللى انتا مربيها ولكن الناس كلها عارفة اصلك فمتحاولش تبقى محترم وتعمل نفسك فاهم وبعدين الكلام حارقك لية وانت شغال فى المدرسة ولا هو كل حاجة حاشر نفسك فيها وتعمل نفسك فاهم ولا السعودية خلتك بتفهم وان حصل ذلك وان كنت اشك فية خليك فى حالك
اما الاستاذ سمير فانا لم اخطىء فية ولا اقدر اخطىء فية لانة استاذى
احمد القطب
عضو ذهبي
عضو ذهبي

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالأحد نوفمبر 07, 2010 6:02 pm

شكرا وجزاك اللة خيرا وان كنت كما قلت فاْساْل اللة ان يغفر لى فكل بنى ادم خطاء وان لم اكن كما قلت فاْساْل اللة ان يغفر لك اما موضوع الدقن فا اسمها اللحية واساْل اللة ان يخلص لحيتى فيها واما موضوع الاصل فا نا احمد القطب فمن انت واما موضوع الفهم فهو رزق من اللة يعطية من يشاء ويسلبة ممن يشاء اما مسالة انا شغال فى المدرسة لا فالقضية بالنسسبة لك ليست قضية المدرسة انما قضية الى شغالين فى المدرسة وان دل فانما يدل على شى فى القلب فاخلص فية النية اما كلمة سفية فلم اشتم بها معين ولم احاسب عليها اما انت فمجهول بالنسبة لى لااعرفك اما انت فتحاسب على سبك لى وانا واللة بكل صدق سامحتك انت وغيرك لاننى لاارضى ان يحاسب احد بسببى لاننى لست الشىء الذى يحاسب الناس من اجلة وسامحنى اللة واياك اخوك فى اللة احمد القطب
محع ح
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالإثنين نوفمبر 08, 2010 7:49 am

بلاش الكلام اللى انت متعرفوش دة وبعدين كما تقول وتدعى الفهم ان لم تكن كلمة سفية شتيمة امال تبقى اية مدح وبعدين تسامحنى ولا متسامحنيش مش فارقة معايا والكلام فى الاول لم يكن موجة ليك اية اللى دخلك فية ولو فية حاجة فى قلبى بينى وبين من بالمدرسة دى حاجة بتاعتى مش شغلك ودقن او لحية انا لم اغلط فى من يتمسكون بهذة السنة التى اتمنى ان اعمل بيها
ولكن لابد ان يلتزم بيها ويعمل بها ويكون قدوة لان الناس بتاخد الغلط بتاعك بغلطين وعلى العموم لو زعلت انا اسف والمسامح كريم لانك صاحبى ودفعة واحدة ولست مجهول الهوية كما تقول
واتمنى الا تغضب منى
احمد القطب
عضو ذهبي
عضو ذهبي

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالإثنين نوفمبر 08, 2010 2:26 pm

انا كما قلت لك انفا ماضر بحر الفرات يوما................................. وانا عمر ى مابزعل من اى حد ولا باتاثر لابالسب ولا بالمدح فقد سب من هو افضل من فصبر وما زلت اقول لك انا احمد القطب لن تجرؤ ان تخطى فى حقى وانت معلوم الهوية انما انت فعلت فعل تلام علية وتقبل تحياتى
تامر رمضان
عضو مميز
عضو مميز

ذكر عدد الرسائل : 59

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالثلاثاء نوفمبر 09, 2010 1:02 am

يعني احمد القطب حصلنا الرعب والتهديد
ومين الاخ محع ح
احمد القطب
عضو ذهبي
عضو ذهبي

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالثلاثاء نوفمبر 09, 2010 2:34 am

حبيب قلبى تامر انا لم اخطى غير انى رايت شخصا دخل المنتدى بدون اسمة لكى يقول ماشاء بدون ان يعرفة احد ولم يذكر اسمة اما جبنا او اسمة عير لائق رايتة ييهدم مجهود اناس يعملون بكل فبدون تفكير ذكرت لة ما قراتة انت وعقبت علية
محع ح
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 12:49 am

سيبك من الكلام الكبير دة ياحمد ومتعش الدور انا سكت علشان تلم نفسك لكن الظاهر ان الطيب مش نافع معاك وبعدن انت عايز تعرف اسمى لية انت اساس خراب اشياء كتير فاكرموضوع عربية بيت المال انت السبب فى فشل الموضوع دةوبعدين انت والاستاذ سمير بقيتوا حبايب سبحان اللة وانت كنت فى الازهر اية اللى عرفك المدرسة والشغل اللى فيها انا قلتلك قبل كدة انت فاشل فى كل حاجة ومتعش دور مش دورك وخليك فى حالك واحسن لك متردش علشان انا لسة لم اغلط
على فكرة انت اللى ابتديت والبادى اظلم وكل شوية تقولى انا احمد القطب مين احمد القطب دة
ابن بارم ديلة واحد من ضمن الناس اللى ملهاش لزمة كفاية كدة عليك النهاردة
محمود عزت
عضو مميز
عضو مميز

ذكر عدد الرسائل : 67

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 2:35 am

الأخ محع أولا نظرا لعدم معرفتي بك لعدم وضوح الإسم سأتكلم معك كأخ لي ولأحمد القطب من منا ليس له أخطاء في هذه الدنيا أنا وأنت وجميع المسلمين ولكن الإنسان الصادق مع الله هو من يقترف ذنبا ثم يتوب فيتوب الله عليه وإذا كنت أنت تقول كذلك علي زميلك في الدراسة فماذا تركت للآخرين وإذا كنت تقول ذلك في أحمد القطب فماذا تقول في وفي إناس آخرين قال رسول الله صلي الله عليه وسلم (ليس المؤمن بالطعان ولا اللعان ولا الفاحش ولا البذئ) وأخيرا نحن كلنا أخوة إن لم نكن أقرباء ولا يصح أن يقال هذا الكلام علي صفحات المنتدي وأما بالنسبة للحية فهي واجبة علي كل مسلم وأكيد تتمني أن تكون كذلك ولكنها مسألة وقت وفقك الله ورعاك وأتمني أن تكون لك مساهمات معنا في هذا المنتدي حتي نرتقي بمستواه إلي الأفضل .
احمد القطب
عضو ذهبي
عضو ذهبي

مُساهمةموضوع: رد: دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة   دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 5:07 am

لااعاملك بما انت اهلة انما اعاملك بما انا اهلة هداك اللة ونفع بك

دخلت مدرسة عطاف الإعدادية الجودة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-